Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

Νότες Ποίησης

Μερικές Νότες... Ποίησης από τους μαθητές της α΄ γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Βέροιας

Δώσε αγάπη  της Δήμητρας

Αν θέλεις αλήθεια να κάνεις κάτι
Και να σκορπίσεις τη χαρά,
Απ΄ την καρδιά σου ένα κομμάτι
Να δώσεις σ΄ όλα τα παιδιά.

Δώσε αγάπη σ΄ όλο τον κόσμο
Δώσε αγάπη σ΄ όλη τη γη
Δώσε αγάπη εδώ στη Δύση
Δώσε αγάπη στην Ανατολή.

Χρωματιστές Μέρες της Τριανταφυλλιάς

Υπάρχουν τόσες μέρες
πώς να τις περιγράψω
ροζ, κόκκινες
γαλάζιες να τις βάψω;

Τις βάφω με το μαύρο 
μου φαίνονται κακιές
Τις βάφω με το κίτρινο
Τι; Ήλιος είναι αυτές;

Καθώς πηγαίνω τώρα 
πράσινες να τις βάψω
τι κάνω τόση ώρα;
Πάω να τις χαλάσω.

Παίρνω τώρα το κόκκινο
πορτοκαλί και μπλε
τιρκουάζ και κίτρινο
να βάλω λες καφέ;

Και βλέπετε τις μέρες
να ΄ναι χρωματιστές
ριγέ, πουά με μπλε 
όλες τους παρδαλές.

Στο χωριό μου την Εράτυρα του Θανάση

Τρέχω βόλτες γύρους κάνω,
το ποδήλατο απολαμβάνω.

Να τρέξω, να απολαύσω,
και φίλους να χορτάσω.

Στην Εράτυρα πηγαίνω 
στο χωριό μου το αγαπημένο.

Φίλους εκεί πολλούς γνωρίζω
όλη την ημέρα τριγυρίζω

Εράτυρα χωριό μου αγαπημένο
στην καρδιά μου σε έχω φυλαγμένο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου